aldrig igen


Är det möjligt att cykelbyxan kommer synas på var och varannan tjej i vår och sommar?

Jag har en teori att man tycker om att testa sådant mode som ej är självupplevt. Och cykelbyxan kära vänner, den har jag upplevt. Jag hade en crush på dem någon gång i början av 90-talet. Till dessa matchade jag gärna t-shirt, hårband och USA-sockar (!).
Så det är väl just de sena åttiotalisterna/ tidiga nittiotalisterna som kommer att strutta runt i cykelbyxan för jag kommer aldrig dra på mig ett par igen.






Bild: asos




Kommentarer

Postat av: Passepartout

körde också på det på 90-talet, men jag tror att om jag hade grymma ben hade jag kanske kört på den i vår och sommar också. KANSKE.


2009-04-16 @ 08:16:43
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0