no return


 

Jag har börjat träna igen.


Närmre till ett gym än såhär kommer jag nog inte, jag har krypavstånd till Friskis och Svettis.

Det finns bara positiva effekter med regelbunden träning. Det finns egentligen inga ursäkter till varför man inte ska träna. För min del har det berott på brist av lust. Nu har jag hittat den igen och det känns strålande att få svettas, öka pulsen och smaka på träningsvärk igen!

Snygg träningsutrustning för motivationen finns det gott om, allt detta kommer från Stadium.














Kommentarer

Postat av: kajsa

Oh! Vad bra. Då kan vi bli träningsbuddies när jag flyttar till Stockholm. Vi kommer ju dessutom bo supernära varandra. :D

Kram


2009-04-01 @ 22:15:31
URL: http://aenigma.blogg.se/

Postat av: Ida

Med det där kitet skulle det nog kännas bra med ett pass :)


2009-04-02 @ 12:21:44
URL: http://shopblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0