jag som röstskådespelerska


Idag släpps "Rag Doll Kung Fu: Fists Of Plastic", ett spel för Playstation 3. Det är ett charmigt fightingspel i Kung Fu-anda, utvecklare av spelet är svenska Tarier Studios och utgivare är brittiska Sony Computer Entertainment.

Jag hade den stora äran att få medverka och debutera som röstskådespelerska. Jag spelar karaktären Luan, en blond, tuff och envis pojkflicka. Det här är helt klart bland det roligaste jag har varit med om!










Bild/videoklipp: gamefaqs /youtube




Kommentarer

Postat av: karine

=O men va roligt att kunna vara röstskådespelerska =)



hihih gillar din blogg :) kommer lätt att följa den :)



tack för komplimangen :)


2009-04-09 @ 14:25:24
URL: http://kariiine.blogg.se/

Postat av: Malin Eklöf

Fräckt! =)


2009-04-09 @ 14:58:02

Postat av: fia

Vad häftigt! Kram!


2009-04-09 @ 23:41:08

Postat av: klara

oj, vad coolt! sjukt roligt. har alltid varit lite sugen på att röstskådespela nån disneyfilm eller nått. vore så kul!


2009-04-12 @ 11:17:21
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Postat av: Jennifer Makeup artist

vad coolt!:) Du ska inte på deras release-fest på onsdag i Karlshamn förresten:)



Sv: Jo mötet gick bra, vi gjorde en plåtning med henne i fredes, bild finns i min blogg btw. Så det kommer nog bli mer jobb inom kort:) ev. åka till Norge..



Nej det blev inget med flytten, kändes för osäkert, hon som var ansvarig på Model-lab kunde bara lova jobb fre-sön, så jag åkte hem ist:) Sen å andra sidan kanske det är dumt att flytta om man får tag i en massa frilansjobb.



Glad Påsk på dig också!


2009-04-12 @ 17:54:31
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0