Vad har hänt?

Det var längesedan jag skrev. Jag har tänkt att sluta helt. Men så är ni ju ett gäng som tittar in här, vet inte om ni kommer hit av slumpen eller om jag känner er. I vilket fall blir jag glad. Så glad att jag gör ett inlägg.

Vad har hänt sen sist?


Trots mycket jobb hade jag en underbar sommar med Mr Right och finfina vänner.




Jag fick det stora nöjet att delta på min storasysters bröllop. 

 


I höst flyttade jag till Borås och pluggar nu textil/inköp.

Vad har hänt med er sen sist?

 


Kommentarer

Postat av: ingela

hejje!

välkommen tillbaka! :)



här jobbas det på. ska äntligen införskaffa ny kamera, så snart jag beslutat vilken. ;) och om jag väljer xx så måste jag dock vänta tills butiker får in den. men sen ska det fotas! vi måste göra nåt galet då :)



kram!


2009-10-28 @ 20:53:27
URL: http://ingy80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0